Stage in Suri - Reisverslag uit Breda, Nederland van marjolijn liere - WaarBenJij.nu Stage in Suri - Reisverslag uit Breda, Nederland van marjolijn liere - WaarBenJij.nu

Stage in Suri

Door: Mar

Blijf op de hoogte en volg marjolijn

13 Februari 2007 | Nederland, Breda

Hallo iedereen,

Bijna is het zover, over een paar weken reis ik af naar Suriname om daar stage te gaan lopen in het basisonderwijs.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen en ervaringen, blunders en andere prietpraat.

Liefs mar

  • 28 Februari 2007 - 13:51

    Mara:

    Wat een superleuk idee, zo'n website. Ik wens je een SUPERGAVE tijd toe, geniet ervan en doe lekker veel ervaring op.
    Groetjes Mara

  • 28 Februari 2007 - 15:42

    Annegien:

    Zo Mar... ben je er al bijna klaar voor?? Niet teveel meenemen hè...

    Tot vrijdag

    Kus

  • 02 Maart 2007 - 14:05

    Resy:

    Hoi Marjolein,
    Heel veel succes en geniet van je tijd daar, en we zullen je zeker volgen via deze site.
    lieve grtjs
    Resy

  • 03 Maart 2007 - 22:40

    The Goose & Ienemien:

    Goede reis Mar!!!

    Dikke kuss

  • 04 Maart 2007 - 09:02

    Sjoerd & Eva:

    Hoi Marjolijn!

    We vonden het erg gezellig vrijdag. Als alles goed is zit jij nu in het vliegtuig. Spannend! Veel plezier!!!

  • 04 Maart 2007 - 09:14

    Roger En Jacqueline:

    hoi Marjolijn
    je bent nu aan het vliegen we hopen dat je een rustige vlucht hebt gehad met een gezeliige bijzit, gaat de tijd wat vlugger, we volgen je op de site, via mail en Niels natuurlijk
    dikke kus Van ons xx

  • 04 Maart 2007 - 15:16

    Suus:

    hej lieve mar,

    Het begin van een spannende tijd!

    Haal er uit wat er in zit en geniet volop!

    Dikke knuffel, Suus

  • 04 Maart 2007 - 20:33

    Tamara:

    hoi....... marjolijntje

    je zit nu in het vliegtuig als het goed is.....wat ontzettend spannend!!!!
    straks als je land, een warm zonnetje....geniet er vooral heel veel van!!! het zal vast een prachtige leerzame tijd worden om nooit te vergeten. ik ga je zeker volgen,doeiiiiiiiiiii


    lieve groet tamara

  • 05 Maart 2007 - 13:52

    Alex:

    hoi marjolijn
    vandaag ben ik ziek
    ik hoop jij niet
    ik ga je volgen in suriname.
    groeten aan mijn opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marjolijn

Hallo iedereen, Bijna is het zover, over een paar weken reis ik af naar Suriname om daar stage te gaan lopen in het basisonderwijs. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen en ervaringen, blunders en andere prietpraat. Liefs mar

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 16309

Voorgaande reizen:

04 Maart 2007 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: